آذر ۷, ۱۴۰۰

پایگاه خبری اقتصاد هنر

گذری به هنر ایران با رویکرد اقتصادی

” سردار” بازی جدی سال شد

1 min read

بازی ” سردار” که با هدف ترویج گردشگری ایده طراحی نرم ‌افزاری برای بازدید از خانه ستارخان طراحی شده رتبه اول بخش جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹ را از آن خود کرد.

اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی ” سردار” ساخته تیم آزمایشگاه واقعیت افزوده شناختی (کارلَب) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با هدف ترویج گردشگری ایده طراحی نرم­افزاری برای بازدید از خانه ستارخان، سردار ملی در تبریز را دستاویز خلق بازی‌ای جذاب کرده تا مخاطب تجربه متفاوتی از بازدید از این موزه تاریخی به کمک فناوری واقعیت افزوده داشته باشد.

با اعلام هیات داوران بخش جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹ این بازی به خاطر داشتن زیرساخت فنی مناسب، خلاقیت در ارائه خدمات به حوزه گردشگری و ساختار تجاری قابل قبول به عنوان بازی جدی سال انتخاب شد.

همچنین بازی ” ویلکا” با موضوع توان‌بخشی که با رویکرد کمک به توان‌یابانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، طراحی شده است رتبه دوم این بخش و جایزه ۶ میلیون تومانی را کسب کرد. بازی “تکاپو” با موضوع سبک زندگی نیز رتبه سوم و جایزه ۵ میلیون تومانی را دریافت کرد.

با اعلام هیات داوران بازی‌های راز متان، ری اکشن و فیروزه نیز به ترتیب رتبه‌های بعدی بخش جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹ را به دست آوردند و جوایز ۴ میلیون تومانی، ۳ میلیون تومانی و یک میلیون تومانی به آنها اهداء شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.