شهریور ۲۸, ۱۴۰۲

پایگاه خبری اقتصاد هنر

گذری به هنر ایران با رویکرد اقتصادی

«عشق کوفی» مخاطب خاکستری را هم جذب می‌کند/ مقایسه «عشق کوفی» با «مختارنامه» اشتباه است

1 min read

به گزارش اقتصاد هنر، کنداکتور آخر هفته‌های شبکه سوم سیما چند هفته‌ای است که متناسب با فضای محرم و عزاداری سیدالشهدا، میزبان یک سریال تاریخی به نام «عشق کوفی» است؛ سریالی که در فضایی عاشقانه، تلاش دارد به موضوعی تاریخی-مذهبی بپردازد و روزهای منتهی به عاشورا را، این بار از کوفه به مخاطب نشان بدهد. این سریال از سوی مخاطبان هم بازخوردهای خوبی دریافت کرده و تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های این شب‌های تلویزیون شده است.

هر چند نقش‌آفرینی بازیگران و کارگردانی این سریال، به قدری چشم‌نواز است که «عشق کوفی» را تا سرحد مقایسه با مهم‌ترین سریال تاریخی الف‌ویژه تلویزیون ایران بالا می‌برد، اما مهم‌ترین برگ برنده سریال را باید داستان چندوجهی و پرتعلیق آن بدانیم.

تاکنون ۶ قسمت از این سریال به روی آنتن رفته است و با همین تعداد قسمت پخش شده، مخاطبان بسیاری شیفته تماشای آن شده‌اند.

منبع: سایت هنر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.