آذر 13, 1402

پایگاه خبری اقتصاد هنر

گذری به هنر ایران با رویکرد اقتصادی

زخمی کاری تر از انزوا

1 min read

 این سریال فضایی شهری و درامی اجتماعی را دنبال می‌کند که روابط یک خانواده‌ی مافیایی را به تصویر می‌کشد و در آن آدم‌کشی و قانون‌شکنی دست‌بالا را دارد.

اگرچه مهدویان نشان داده است که دلبستگی به یک سوژه و دغدغه یک دوران تنها دلمشغولی او نیست و ژانرهای مختلف مانند کمدی، جنگ و درام برای او بخشی از ساختار کلی سینما محسوب می‌شود، با این‌حال اما ساخت سریال «زخم‌کاری» در کارنامه‌ی این فیلمساز خودنمایی می‌کند و اساسا ساخت یک سریال و پرداختن به یک خانواده‌ی مافیایی از جانب او  تصمیم پیش‌بینی‌پذیری نبود.

تاکنون سه قسمت نخست این سریال منتشر شده است. در پرداختن به قسمت‌های اولیه‌ی آن می‌توان به گره‌افکنی، موسیقی، کارگردانی، بازی‌ها و… مواردی از این دست اشاره کرد، اما باید نقد پیرنگ داستان و ادامه‌ی روند بازی‌ها را به ادامه‌ی روند آن منوط کرد تا فضا و سمت‌وسوی فیلم شکل کامل‌تری به خود بگیرد.

«زخم‌کاری» برای پیش‌بردن داستان خود کندی به خرج نمی‌دهد و ما را مستقیم به دل وقایع داستانی می‌برد، اکثر کاراکترها را بدون فوت وقت معرفی می‌کند، دیالوگ‌های آن طبیعی است و  موسیقی نسبتا خوبی دارد. این ویژگی‌ها باعث شده است تا در «زخم‌کاری» با فیلمی خوش‌ساخت با ریتم مناسب مواجه شویم که البته در جاهایی ریتم فیلم و فضای موسیقی ناهمخوان است.

به نقل از خبر گزاری برنا 

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.